تغذیه_ورزش_لاغری

وبلاگی برای نکات تغذیه ورزشی و البته لاغری

تغذیه_ورزش_لاغری

وبلاگی برای نکات تغذیه ورزشی و البته لاغری

تغذیه_ورزش_لاغری

اضافه وزن امروزه یکی از بزرگترین مشکلات جامعه مدرن و بی تحرک میباشد که اکثر مردم کمابیش درگیر این مساله هستند و آنها را آزار میدهد.

جدای از این مساله اضافه وزن و عدم داشتن تناسب اندام باعث بروز مشکلات جسمی و در صوی دیگر مشکلات روحی و عدم اعتماد به نفس بوجود آورده است

حال برای رفع این مشکلات باید به سمت لاغر شدن و روش های لاغری روی آورد که البته شامل روش های متفاوتی است

بایگانی

هرم مواد غذایی

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۳:۴۴ ق.ظ

قرار گرفتن موادغذایی در بالای هرم که کمترین حجم را در هرم اشغال می کند به این معنی است که افراد بزرگسال باید از این دسته از مواد غذایی کمتر مصرف کنند (مانند قندها و چربی ها)
هر چه از بالای هرم به سمت پایین نزدیک می شویم حجمی که گروه های غذایی به خود اختصاص می دهند بیشتر می شود که به این معنی است که مقدار مصرف روزانه این دسته از مواد غذایی باید بیشتر باشد.
شناسایی گروههای غذایی به عنوان راهنمایی برای تعذیه کلیه گروههای سنی در جامعه ضروری است و پایه و اساس برنامه ریزی غذایی همه افراد می باشد که البته در گروههای سنی مختلف قابل انطباق با شرایط ویژه آن گروه بوده و در فصل مربوطه به تفاوت در سهم گروههای غذایــی و توصیه های تغذیه ای خاص آن اشاره شده است.

  • آوینا آوینا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی